GEEFT TERUG

Retouren en annuleringen
ZAQQ schrijft ‘service’ met grote letters! Als je niet tevreden bent met de waren die we je hebben gestuurd, kun je jouw artikelen retourneren en je geld terugkrijgen.

20 dagen retourbeleid
Houd er rekening mee dat je je schoenen binnen 20 dagen aan ons kunt retourneren en dat wij alleen ongebruikte artikelen terug kunnen nemen. Om deze reden raden wij aan om onze schoenen op zachte ondergronden (zoals vloerbedekking) te passen en uit te proberen. Let op dat je de labels aan de schoenen laat zitten en de artikelen niet vuil maakt.

Hoe stuur ik waren terug?
Helaas kunnen wij de kosten voor een terugzending vanuit andere landen dan Duitsland niet op ons nemen. In dit geval draagt de klant de kosten van de retourzending.

Als je een artikel wilt retourneren of ruilen voor een ander artikel in een andere maat, kleur etc., vermeld dit dan op je verzendformulier en wij zorgen voor de rest. Plaats de ZAQQ schoenen in de originele verpakking waarin wij je het artikel hebben verzonden. Plaats vervolgens het origineel verpakte artikel in de verzenddoos. Plak de retoursticker op de verzenddoos. Als je de ZAQQ doos gebruikt, zorg er dan voor dat het label met je adres niet meer zichtbaar is. Verwijder het volledig vóór verzending of bedek het met het retourlabel.

Hoe ontvang ik mijn terugbetaling?
Zodra we de retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je een terugbetaling. Afhankelijk van de betaalmethode ontvang je: Bij vooruitbetalingen, automatische incasso's en Sofort-overboekingen; bijschrijving op een bankrekening. Voor PayPal-betalingen: een tegoed op je PayPal-rekening. Of het bedrag op je PayPal-saldo blijft staan voor een volgende aankoop of teruggestort wordt op je bankrekening, hangt af van je PayPal-instellingen. Wij hebben hier geen invloed op. De terugbetaling vindt plaats binnen enkele dagen na ontvangst van de retourzending.